vineri, 2 octombrie 2009

Cronica de imprumut 1

Cum “Cronica oficiala FF” este in concediu, (ce concediu o fi si asta… nu-i nici vara… nu-i nici iarna… poate este concediu medical… probleme cu ficatu’) am promis ca voi veni eu “Cronica de imprumut1". Pentru a putea sa imi fac bine treaba am inceput de marti… ca asa a fost saptamana asta a inceput marti si s-a terminat joi… Dupa cum spuneam marti Cetatea de Otel a fost

cucerita de oameni buni cu suflet mare veniti tocmai de la Cluj – Emeric Set, adica Emeric Imre, Adelina Bolont , Razvan Krivach, Sorin Zamfir si Gabriel Ghita. Cum a fost… greu de povestit, frumos… parca-i prea putin spus… a fost exact cum trebuia sa fie.

Cum misiunea mea era sa tin locul cronicii oficiale FF miercuri, m-am prezentat in Iron, pregatita de vazut si ascultat oameni multi, frumosi, buni… la un momentdat FF m-au “izbit“ din plin cu o manea interpretata in stil propriu… ce sa zic… decat ca… pentru program artistic la nunti, botezuri si mai ales inmormantari sa scrieti la folkfratearondgmailpunctcom. Cum era nevoie urgenta de o schimbare de stil a intervenit Nico, care atat impreuna cu FF si Alexandra Andries cat si singura a mangaiat auzul celor din Cetatea de Otel. Nico a facut trecerea spre invitata speciala a serii, o “floare de moldoveanca”, Crina – solista trupei Mar Verde, ce prezenta, ce voce…

Dupa prima parte a recitalului Crinei, Teddy ne-a oferit “pachetul Olarasu”, impreuna cu Stefan Tivodar… Cum Stefan Tivodar era pe scena trebuia sa apara si “Proiectul Tivodar”, baietii si-au facut un “Autoportret” de zile mari. “don't worry be happy” a strans pe scena “toata floarea ce-a vestita” a Iron-ului, un fel de… marea “imprieteneala”.

Am auzit aseara si de un “clan al moldovenilor folkisti” cica sunt o specie cu destul de multi reprezentanti, care prezinta o memorie extraordinara unul pentru versurile melodiilor altuia… si chiar a fost exemplificata situatia de Crina & Stefan Tivodar.

Cum nu-s prea obisnuita sa fac “cronici de noapte” la un momentdat m-am retras, si din pacate nu fredonand “Cantecul Bufonului” ci pe acordurile basului alb si chitarii negre…

Sperand ca m-am descurcat ca inlocuitoare a cronicii oficiale FF, promit ca voi mai reveni cu sugestii si alte chestii.

4 comentarii:

Nico spunea...

Draga Cronica de Imprumut, te-ai descurcat minunat.
Iar daca Cronica de Servici este in concediu eu zic sa o lasam sa isi revina.
Si don't worry, be happy pentru ca esti 'pe drumul spre Tulcea' ;)

crisa spunea...

hei... da 2 zile frumoase. se vorbea cum e 1 octombrie sa se faca si un sondaj de opinie daca se va mai pleca la munte sau nu si tot intru si nu apare unde sa se voteze poate nu a fost timp. noi mai asteptam.... va pup si pe saptamana viitoare

Vlad spunea...

Iron City Rulezzzzz!!!!

Anonim spunea...

Pe Tic Petrosel cand il invitati sa cante la voi?
http://folkblog.ro/2009/10/06/6-octombrie-2009-tic-petrosel-nu-incapem-nicaieri/