joi, 22 decembrie 2011

FolkFrate! - Catrene

Al doilea videoclip FolkFrate! - Catrene





N-o să mai iubesc", zisese
Biata-mi inimă naivă,
Dar văzându-te pe tine,
A căzut în recidivă.

Supărările iubirii
Sunt ca ploile cu soare:
Repezi, dar cu cât mai repezi
Cu atît mai trecătoare.

Ochii-s negri, faţa-i albă,
Păr întunecat şi moale,
Inima-i un sloi de gheaţă,
Alte semnalmente: n-are.

Zici că la război, iubito,
Vii cu mine fără preget...
Vai, dar cum plângeai aseară,
Când te-ai înţepat la deget!

Cum pierzi noaptea cu cititul!
Am trecut din întâmplare
Şi-mi venea, aşa, să intru
Şi să suflu-n lumânare...

Ochii-s negri, faţa-i albă,
Păru întunecat şi moale,
Inima-i un sloi de gheaţă,
Alte semnalmente: n-are.

Musafiri la mine-acasă,
Fără să-i invit vreodată,
Am un şoarec, doi painjeni
Şi, din când în când, o fată.

Draga mea, fără cuvinte,
Doar din ochi pricepe toate.
Numai cât mă uit la dânsa
Şi-mi răspunde: "Nu se poate!"

Ochii-s negri, faţa-i albă,
Păru întunecat şi moale,
Inima-i un sloi de gheaţă,
Alte semnalmente: n-are.
Mulțumiri sunt multe, pentru că ne-au ajutat o groază de oameni.
În speranța că nu am uitat pe nimeni, mulțumim:
 
Fat Studios
FX Production
Andrei Ghitulescu
Andrei Elefterescu
Edy Paicu
Body
Ioana Sanda Munteanu
Pirjoleanu Roxana
Lefter Teodora
Grigorescu Alina
Bortos Andreea
Sacuiu Alexandra
Vlad Alexandra
Ispas Ariana
Calina Denisa
Chitacu Catalina
Anastasia Gabriela
Lechea Violeta
Rasteanu Lavinia
Andreescu Cristina (Crisa)
Roxana Fronie
Ionu' Negativ
Marius Tanef

Un comentariu:

optimizare motoare spunea...

Mi-au placut versurile :)