vineri, 11 februarie 2011

Alma tours

Imi place tare mult cand suntem doar noi. E fain si cand e ceva concert, adica mi-a placut mult si Imi si Marius Batu si sunt convins ca o sa iasa genial si pe 23 cand vine Drago'B'eru. Dar cand suntem doar noi... e altfel. Incepem devreme, si parca avem si mai putine griji. Sunetul e simplu de facut, cablurile sunt aceleasi de fiecare data... planetele se aliniaza foarte usor si totul iese bine. Bun! Chef avem, totul e in regula, se face si 21:43 da' mai stam putin ca ne place sa ne lasam asteptati. Si incepem. Sincer, eu am plecat din Iron. Am plecat unde a avut Alma chef. Am fost la mare, la munte, in vama, intr-o poiana la un gratar, la beri cu prietenii, am fost chiar si singur intr-o camera intunecata si-mi plangeam de mila sau dupa cine stie ce iubire pierduta. Alma are o putere foarte mare asupra mea si daca ea zice "hai" nici macar nu intreb unde. Mergem cu totii unde vrea ea. Ne vedem miercurea viitoare in orasul de otel... Unde mergem de acolo... numai Alma stie.


Mysha

Un comentariu:

Mămăica spunea...

Vai, ce frumos ai povestit! Plin de PMS postul asta!...ca de altfel si seara cu pricina. >:D<