joi, 30 aprilie 2009

Am facut un an... in Iron City!!!

Am facut un an... in Iron City. Cum sunt un copil iubit, taticii mei au avut grija sa ma sarbatoreasca foarte frumos, au tapetat peretii casei noastre cu poze din frumoasele intamplari de miercuri seara din ultimile 52 de saptamani ( multumesc Alooper), au invitat prieteni buni, care cu mare drag au venit si m-au sarbatorit...
Petrecerea a fost deschisa de ei, de taticii mei, si de Matusa Nico cu mega hit-ul nostru "Ia coceanu' da coceanu' - Ping Ping Ping", apoi Tati $, Tati D&G si Tati GIO au tinut sa le arate tuturor prietenilor mei ca si-au schimbat stilistul (cred ca-i nebun stilistul asta nou)... dupa acest moment de fashion, a venit sa imi mai ureze si o prietena draga mie si oaspetilor mei (dar care din pacate ma viziteaza cam rar...)
ALINA ZAHARIA, care ne-a facut inimile sa tresara inca de la primele acorduri de chitara, ne-a incalzit sufletele cu vocea calda... Langa Alina pe scena a aparut si prietenul meu bun (cred ca imi este un soi de unchi... var... ceva...) STEFAN TIVODAR cu a lui muzicuta si... cu o "jucarie" noua... si parca a facut muzica Alinei sa fie si mai speciala...

Atunci cand Alina a coborat de pe scena, locul i-a fost luat de taticii mei, care impreuna cu Stefan si mai apoi si cu prietena mea buna CRISTINA ANDRIES au continuat sa ne bucure sufletele... (sa stiti ca Tata D&G avea treaba in spate la sunet... din acest motiv nu-l vedeti in poze...)
A venit randul unor prieteni mai noi, dar la fel de buni, sa urce pe scena casei mele... ei se numesc Codruta si Mihai Lojewski sau intr-un singur cuvant CANTOS.
Ei au inceput cu o melodie draga mie si oaspetilor mei..."Om bun", vocea lui Mihai si acordurile chitarei sale pareau magice... dar Codruta a fost DIVINA. Codruta si flautul fermecat... a facut sa rasune zidurile Orasului de Otel... Sper ca la aniversarea de 20 de ani Taticu' GIO sa "adapteze" (se pricepe bineeee) putin melodia asta iar Mihai si Codruta sa poata canta "In Oras(ul de Otel) maine va fi sarbatoare. Printu-mplineste ani douazeci". Ei au continuat la fel de frumos... oaspeti mei au fost vrajiti...


A venit randul baietilor de la TRUPA VERDE, Nenea FRAM, Comanel si Jenica, sa imi incante oaspetii... au facut-o asa cum stiu ei mai bine... au vrut sa fie putin... altfel... si au fost ceva mai linistiti ca de obicei... dar mi-au cantat si din melodiile lor, frumos...



Eee, ce-a urmat... A urmat... cea care mi-a facut cadou "O luna patrata"... si care zice ca ma iubeste... atat de... atat de... atat de asa si asa, dar sa stiti ca nu-i asa, ea ma iubeste muuuult de tot (stiu eu...). Atat eu cat si taticii si oaspetii mei o iubim mult de tot pe ALINA MANOLE



















Stefan, Cristina si Tati $ au revenit pe scena, mi-au cantat Nadir, Hit the Road Jack, Buna dimineata mama, Oare si ea... si altele la fel de frumoase asa cum o fac ei de obicei intr-un stil unic... inconfundabil.
Pe scena cu ei a fost si Unchiu' Bodi (care ne gazduieste in orasul sau...) cu pieptenul sau magic, a venit putin si Tati GIO...


Tati D&G a vrut sa imi reaminteasca si de cei ce m-au iubit dar din pacate nu mai sunt printre noi, dar stiu ca in fiecare miercuri de acolo se sus ei vad ceea ce se intampla in Orasul care le-a fost drag.

L-am asteptat putin, dar a ajuns... El mi-a schimbat scutecele cand eram mic de tot... si care nu putea sa lipseasca. DRAGOS BOERU, mi-a cantat "LA MULTI ANI" si mi-a promis impreuna cu toti oaspetii mei ca... alta data o vom face si mai lataaaa. A cantat impreuna cu Tati D&G... a cantat singur... a cantat cu Stefan... a cantat cu toata lumea si a cantat din suflet.









A venit randul Matusii mele dragi Nico sa vina sa le cante oaspetilor mei cate ceva... Cu Tati $ si cu Cristina a cantat Vijelia, cu Tati GIO... Iubita mea e marea, a cantat si singura... si ceva inedit, (talent de familie in mod sigur) a cantat la pieptenul fermecat... iar unchiu' Bodi la chitara... (Tati $ ce faceai acolo langa instrumente?)

Pentru ca am mai crescut putin, trebuia sa invat si lucruri "serioase" cum ar fi balada lui Shogun... si cine altcineva decat Domnu'Nenea Stalp credeti ca imi putea spune asa lucruri importante... tot de la el am invatat si "Unde? - In padurea cu alune... " Sa stiti ca Domnu'Nenea Stalp a cantat si impreuna cu Dragos si cu taticii mei... mult mult de tot... si a fost frumos.

Tati $ ce ii faceai lu' Nenea pe la spate? Nu ii faceai rau nu???

Dupa ce am invatat lucrurile serioase de la Domnu'Nenea Stalp, taticii mei au urcat si ei pe scena, si tot ziceau ceva de o doamna Tanta... ei stiu...
Tati GIO a reusit sa o convinga si pe Ioana sa urce pe scena sa cante, nici ea nu a lipsit de la aniversarea mea... dupa cum vedeti, eu si taticii mei avem multi prieteni dragi, pe care ii iubim mult de tot.



Am avut o aniversare frumoasa, si pentru asta vreau sa le multumesc tuturor prietenilor mei si ai taticilor mei.
Dragii mei tatici, acum ca am crescut as vrea sa va intreb ceva... Stiu ca am trei tati, dar mama cine este... Calu'?

Dragi oaspeti va multumesc ca ati fost langa mine si taticii mei... va multumesc prieteni dragi care urcati pe scena si ne faceti noptile de miercuri sa para scurte... va multumesc prieteni la fel de dragi care chiar daca nu apareti pe scena ati fost langa mine mereu.

11 comentarii:

Mariana spunea...

La multi ani!!! Cati dintisori ai pana acum FolkFrate? Eu ieri nu am putut ajunge. M-au intrigat pozele din cronica, si ar fi minunat daca am putea vedea mai multe :) (poate ceva link-uri de la cei care au mai fost?)
Imi place ca aveti o noua abordare a cronicii! Eu personal nu tin sa stiu aspecte filosofice ale serii, dar vreau sa stiu fazele haioase si de misto. Daca stau bine si ma gandesc, vin miercurea ca sa ma intalnesc cu oameni de suflet, sa mai rad, sa ma destind, nu sa analizez de ce autorul versurilor a folosit EXACT acele cuvinte pentru a transmite mesajul(vreau sa il simt)
In cazul in care nu vin miercurea, citesc joia; si e mai greu sa percep atmosfera din scrieri (sau cel putin era pana acum) dar de data asta.. nu a fost asa :)
P.S. "Elektrika, o chitara" nu se pune!

alooper21 spunea...

pentru mai multe imagini click pe nick. sau http://alooper21.deviantart.com/favourites/#Orasul-de-Otel

mi-a placut foarte mult flautul de pe la-nceputul serii. sper sa-l mai aud si pe 13.

Cronicara spunea...

Deci eu astept sa scriu cronica de 10 ani (stati linistiti, va veni si asta de acum la inceputul saptamanii pe ForeverFolk.com). A fost frumos tare si m-am simtit bine. Asa cum m-am simtit mai mereu in ultimul an cand am venit la voi.

Iren spunea...

@Cronicara
Si eu sunt extrem de curioasa cum va fii aniversarea FolkFrate! la 10 ani; cred ca va fi minunat, cu exceptia faptului ca vom fi cu totii mai batrani fizic dar cu acelasi spirit tanar, si poate nu vom mai putea face aceeasi atmosfera.
Felicitari pentru cronica aceasta, pacat ca la recenzia de pe ForeverFolk nu poti pune poze. Fara poze, si ceva mai oficiala probabil nu va mai avea acelas farmec.
Sigur tu esti fetita imbracata in roz care nota ca o furnicuta vrednica tot ce se intampla!
Felicitari!

Anonim spunea...

Multi ani inainte, sa ne invitati si la majorat. Frumoase pozele de pe pereti si foarte buna ideea cu DVD-ul. Felicitari pentru invitatii de calitate.

iulia spunea...

wow,mult mult mult inainte!Chiar mi e dor de voi!Sa fiti sanatosi sa ne hraniti inimile in toate starile prin care poate trece un ascultator de folk!va salut

Larisa spunea...

La multi ani,Folk Frate din Iron City! Sa ne traiesti si sa ne inCANTI 100 de ani de aici incolo!

Paula spunea...

Frumoasa seara, frumosi invitati, gazde bune. Sa ne cresti mare mare de tot FOLK FRATE.

Anonim spunea...

O întrebare către taţii şi mamăl FolkFrate-lui... pe când o FolkSoră? Hai să facem o ieşire la munte... poate vă inspiră. Ce ziceţi?

Dana spunea...

Poze multe in cronica asta, dar nu de la inceputul serii . In rest, par a fi prinse toate momentele (pana am plecat eu, se pare ca si dupa). Pup si sa ne vedem cu bine miercuri.

Sabina spunea...

Iren, am impresia ca ai incurcat cronicarii............