marți, 24 februarie 2009

Dinu Olarasu & Titush in FIRE

Fire, pe la ora 19:30

Lume putina dar eram avertizati ca se va umple asa ca ne-am batut putin pentru scaune in asteptarea intregirii echipei... (ajunsesem cu Johnnie acolo si il asteptam si pe Teddy). Intr-un final, adica pe la 9 incepe. Vampiru canta vreo 2 piese, apoi Titush, si iata si mult asteptatul moment.... Dinu Olarasu. Mie imi place mult Dinu. Poate prea mult. De fapt, cred ca imi place mai mult de Dinu compozitorul, nu Dinu interpretul. Cunosc multe din cantecele lui cantate de altii, in maniere proprii. Aici as aminti Targa, cantata din punctul meu de vedere mai bine de "Unde". Si cantece ar mai fi. Anyway, cantarea a fost ok, s-au vazut momente de improvizatie, ceea ce a fost misto, dar au fost momente in care am simtit cantarea ca fiind o repetitie cu public. Am simtit de cateva ori ceva raceala de pe scena, nu prea se comunica cu publicul, iar atunci cand se comunica, publicul nu era deloc receptiv. Urat.
Oricum, ne-am propus ca usor usor sa ajungem pe la toate serile folk din bucuresti si sa va zicem cum e prin alte orasele. Nu prea am vazut cetateni ai orasului de otel la fire. Acolo e un alt fel de public. Poate.
Dupa concertul Dinu Olarasu & Titush, a inceput dezmatul.
Vampiru
pisoi
am cantat si noi putin, iar pe la 1 am plecat. Nu stim cat a tinut si ce s-a mai intamplat.
dar per total a fost FUN

pana miercuri............. FOLK FRATE


MYSHA

Un comentariu:

Anonim spunea...

a da e o arta sa fii pe scena asa cum e o arta comunicarea in general - si cantarea e o forma de comunicare - trebuie sa creezi un dialog cu publicul, sa fii empatic, sa-l simti, sa-i cresti nivelul energetic, sa-l cobori apoi sa-l cresti din nou la ultima melodie :) asa cum un concert bun te face sa te simti bine, la fel si un concert "gresit" te poate lasa cu indigestie :)

voi sunteti mai mult decat empatici, sunteti simpatici, flexibililor :P mai vin sa va vad :)