marți, 23 decembrie 2008

Folk Frate in vizita

Sambata seara am fost invitati in 100 CROSSROADS de catre cei de la Foreverfolk la petrecerea de craciun organizata impreuna cu cei de la Gashkademia de folk. Au cantat: Dragos Boeru; Stefan Tivodar ,ajutat pe alocuri de Mysha la chitara ; Tapinarii ; Alina Manole si Ovidiu Mihailescu , ajutat si el de catre Mysha ... si altii (imi cer scuze fata de cei pe care i-am uitat). Afost o seara faina plina de incarcare emotionala , a avut loc si un concurs in urma caruia s-au castigat 5 carduri Silver si 2 Gold (adica 50% si 100% reducere la concertele Gashkademiei) 2 le-am castigat noi, le vom da diseara in urma unui concurs celor care sunt interesati.Ce sa va mai spun ... dupa cantare s-a dansat pana in zori! Le multumim de invitatie si asteptam sa ne intoarca vizita!


Johnnie

2 comentarii:

raluca spunea...

dan sandulescu si andreea nedelcu (copiii de la toamna baladelor ) am aflat:P

Anonim spunea...

da de ce noi nu am stiut?? sa tineti ascuns de noi....asa ... Craciun Fericit si un an mult mai bun si mai luminos ne vedem la anu pe 7 ianuarie...