vineri, 10 octombrie 2008

Folk Frate in germania

Am trait cea mai urata seara Folk Frate. Eu in Germania (la un festival de muzica, unde chiar am facut treaba buna zic eu), voi acolo. Mi-a fost tare dor de voi, dor amplificat de mesajele pe care le primeam. dupa cum urmeaza:
(de mentionat ca in Germania e cu o ora mai devreme decat la voi)

21:54

"Seara incepe furtunos. Teddy si Dragos la balon.se declara razboi tamburinelor.berea curge,lumea-i multumita. over"

22:50

"Pase la Tivo. nu e racit muzicuta,dar canta la ea. inca nu s-au aruncat brichete pe scena stadion"

(poate sa imi explice si mie cineva ce inseamna mesajul asta)


23:56

"1-0 pentru Jenica si Comanel in urma unui dribling spectaculos. N-avem claxoane intribune, dar tamburinele se manifesta zgomotos, in ciuda protestelor lui teddy."

00:10

"Poa` sa vina primavara, Poa` sa vina primavara,Poa` sa vina primavara, Poa` sa vina primavara....... Mysha poa` sa vina? Johnnie e gelos"

00:19

"Ana macelarita de Johnnie macelaru`. "muzica ii apartine lui mysha, de care ne e dor". nu te umfla in pene"


00:28

"Tanta hip-hop. cea mai fidela fata. de cate ori ma intreb... manutele in aer!!! trandafiiiiiiiirr...... AAAH!!! Comanel da din "sani" in timp ce face breakdance... "


00:57

"Johnnie si " momente din scrisoarea a III-a". doua corzi rupte. la doua chitare. n-avem coate destuld e lungi sa ne facem loc pana la scena."

01:12

"Hihi. tocmai s-a rupt o coarda... Johnnie mi-a dedicat lacrimi si suras. Vom canta jammed what`s up atat de tare incat, daca-ti ciulesti urechile ai sa auzi cate ceva. johnnie pleaca, aplaudati-l"


01:22

"Jammin rau da bine pe aici :). Ti s-a scris canta si alte alea. Esti iubit uai!"

01:28

"iti scriu de pe scena. na de asculta"

02:03

"Am intrat pe teren, am venit,am vazut, am... plecat. jammin` is not the same.... desi "mad world-mozaic urma-bear necessities"... ain`t no sunshine, when you`re gone. alex la balon. over and out"


Pai cum draq sa beau si eu linistit in germania cand primesc astfel de mesaje.

Chiar mi-a fost dor de voi. De toti. inclusiv de "prietenii" mei care au bunul obicei de a sta langa scena si de a vorbi tare.......



Mysha

de la un internet cafe din Berlin.



ne vedem miercuri

4 comentarii:

andra spunea...

da da..pacat ca nu ai fost...a fost prea fain...iar mesajele au descris numai bine atmosfera...poate mai trebuia spus ca in afara de tamburine au fost si multe manutze sus si oameni care cantau cu patos...ce sa mai o seara de Folkfrate ca la carte..adi comanel si jenica(parca asa se numea..)au facut un super spectacol..f tare frate!sper sa i mai vedem prin iron...
pe mercuri ..la Folkfrate! (.blogspot.com =)) )

Anonim spunea...

Salut,



Acum vreo luna, sau doua? Cine mai stie, am fost invitat de cativa prieteni intr-o miercuri in Iron sa-i ajut cu un saxofon pe cateva piese. Mi-a placut atmosfera si vroiam sa intreb, daca vreau sa mai vin si eu sa cant una doua piese cum se procedeaza? J



Multumesc anticipat,
ovidiu@nemaigandim.ro

Anonim spunea...

...si noua ne-a fost dor de tine! Jenica si Comanel au fost la inaltime...bine ca nu au cazut de acolo. Am spart 2 sticle de suc la care cantam ;)caci nu m-am putut abtine, trebuia sa zdrangan ceva pe 'zmeii' lui Jenica, iar toate zdranganelele erau sub sechestru.
Iarasi am avut o revelatie (cum nu am mai avut de ceva vreme) marca "FolkFrate" data de atmosfera de acolo si ma bucur mult.Show must go on!

Anonim spunea...

daca nu as fi pe drumuri prin tara poate as prinde si eu o miercuri in care sa vin in Iron....n-am mai fost de vreo luna si deja nu mai pot! :( mi-e dor de voi toti.
misha, iarasi am pierdut adresa ta de mail :((