luni, 20 ianuarie 2014

Ne-am revenit!

         Ne gândeam să luăm o pauză mai lungă, ba chiar să nu mai revenim la concertele săptămânale, să avem timp mai mult pentru album dar, cei aproape 8 ani de când cântăm aproape în fiecare miercuri, au creat o relație aparte cu voi, cei care veniți la concertele noastre.Mulți dintre voi ne-au trecut pragul și am devenit prieteni. Am aflat acum că pentru mulți dintre voi ziua de miercuri este momentul special din săptămână.
        Ne-am hotărât să reluam concertele de miercuri, pentru voi și pentru noi, cu promisiunea că întodeauna vom încerca sa fim mai buni.

Ne revedem în fiecare săptămână în Iron City. 21:43.

 Mysha, Johnnie, Elena și Teddy vă mulțumesc pentru tot!


2 comentarii:

Anonim spunea...

Eu ma intreb daca se poate a fi posibil sa transmiteti si live pe net pentru amaratii de peste mari si tari. Si ma gandesc ca aia care chiar vor sa vada online pe net sa plateasca taxa nene. taxa de accesare site cu care primesc cod cu care poa sa se dea sa va vada. Mai face si trupa un leu cincizeci, mai va vede si populatia de peste toate hotarele... numa lozuri castigatoare

Andreea spunea...

Asa e! Si pentru noi ziua de miercuri este momentul special din săptămână, datorita voua.