joi, 28 iulie 2011

FolkFrate! la Folk You! 2011

Via cantafabule... Multumim











2 comentarii:

Anonim spunea...

Imi place jocul de poker si de departe preferata mea e ...."ochi's negri fata'i albaaaa" mi-ati adus aminte de vremuri nebune.Va pup si va doresc succes in continuare.
Ioana

Anonim spunea...

well...din pacate nu am ajuns sa va vad live la mare anul asta, si va multumesc pentru postare.
Va devorez in schimb in fiecare miercuri in Iron City si va mai multumesc inca odata ca nu a-ti obosit dupa 3 ani de concerte saptamanale.
Nu sunt genul care sa perii, dar sunteti singura trupa unde melodiile suna mai bine decat la cei care le-au compus si asta pentru ca nu v-ati multumit sa copiati stilul altora ci transformati melodiile altora pe stilul vostru.

Sincer stiu ca sunteti foarte valorosi, dar imi doresc sa nu stie prea multi asta ca sa mai am loc pe o lada cand aveti voi concert.

Felix