joi, 24 martie 2011

Fara cuvinte

Ce sa zic? Nici nu stiu ce sa va zic. Ati fost aseara? Credeti ca ce s-a intamplat aseara poate fi povestit in cuvinte? Poate ca poate! Dar mie mi-e greu. Magda - magnifica, Oni - genial. E prima oara cand vin impreuna in orasul de otel si au fost inimaginabili. E drept, vazusem filmulete cu ei doi pe youtube dar e altceva cand sunt in fata ta. Au cantat cu tot sufletul si asta s-a simtit din public. Si au cantat mult, ceea ce m-a bucurat. Nici nu mi-a venit sa cred cand am vazut ca era ora 1 si ei erau inca pe scena. E drept, la ora aia ne suisem si noi deja. Si mai departe... O seara FolkFrate! reusita. Va marturisesc ca, daca n-as fi avut probleme cu gatul, mergeam la cabana de otel. Aseara insa, am trisat si am ramas la microfoane pentru ca altfel nu cred ca m-as fi putut face auzit. Pe saptamana viitoare...

Mysha

2 comentarii:

Anonim spunea...

*nu mai rupeti flori, copii! trilili*

Mihaela spunea...

A fost foarte frumos, vreau sa-i mai vad odata...super eveniment.