sâmbătă, 18 iulie 2009

15 Iulie... La mijloc de an

Despre concertul cu lansare de videoclip al domnului Adrian Sarmasan din Turda nu va spunem amre lucru. Asta pentru ca partenerii nostrii de la Bocancul Literar au descris deja evenimentul si au facut-o destul de bine. Detalii aici. Noi va spunem ce s-a intamplat dupa. Cu un oras de otel foarte aglomerat, cu un trafic imposibil (cam 10 minute iti trebuiau sa ajungi din zona scenei la bar sau la baie) am avut un chef de cantat nebun. Si noi, cei de pe scena, si voi din public. Piesele... le stiti deja. Si stiti ca de fiecare data suna altfel pentru ca ne place sa ne jucam.
Ce nu stiti este ca Marti 21 Iulie cantam in Vama. La Papa la Soni. Ne vedem acolo????

Mysha

Un comentariu:

Oana D. spunea...

Dupa " secole " de absenta ( uneori motivata, alteori nemotivata ) miercurea trecuta am trecut iar pragul de la Iron City, am coborat cele cateva trepte metalice si am ocupat un loc la masa ( am avut noroc, pentru ca de cele mai multe ori gaseam toate mesele rezervate, multumindu-ma cu un scaun " girafa " de langa bar ... decat sa stau in picioare, era bun si ala, desi imi lua o vesnicie sa ma urc pe el ). Din pacate nu am putut sa stau mult, dar atat cat am stat m-am simtit foarte bine in compania voastra si a invitatilor vostri. Mi-a fost dor de voi si de atmosfera de la Folk, Frate! Sper sa revin cat mai curand.