joi, 27 noiembrie 2008

"Viziuea mea despre Folk Frate!"

Aseara Johnnie a anuntat ca eu voi scrie despre viziunea mea asupra celor ce se intampla miercuri de miercuri in Iron City. Prin urmare eu ma conformez si va spun ca e unul din putinele locuri din Bucuresti (si am mers prin cateva :) ) unde oamenii vin si chiar se simt bine, este unul din putinele locuri unde chiar se mai canta si cantece folk autentice (cu toate ca mai cantam noi si altele). Ce mai, sunt mandru sa fac parte din chestia asta care a inceput acum 2 ani dintr-o intamplare, fericita ce-i drept, la indemnul lui Calu si apoi al altora.
Salutare tuturor!

7 comentarii:

Anonim spunea...

si tu cine esti?????

ioana spunea...

Eu stiu chipul autorului,insa nu si numele:D Hehe!Am stat si eu prima oara pana dimineata...si de-acu cre ca o sa vin numa dupa ora 24.E mult prea tare ce se-ntampla acolo.Apropo:V-a cautat Doamna Gheorghe Vodafone?Parca asa-i zicea:)))Sper sa ne vedem si la Diham daca mai sunt locuri...o sa va contactez.Super Super Super!!!Pe miercuri!

Anonim spunea...

Este Teddy....si s-a tinut de cuvant :))

Anonim spunea...

aha....ok Teddy, tineti-o tot asa...faceti treaba buna...intradevar ne simtim super bine.... Multi ani inainte...
Anonim 1

valentin spunea...

super tare frate, am vrut sa multumesc pt portocala si pt atmosfera aia senzationala.va salut

Cristina Andrieş, spunea...

"Intr-o zi mi-ai daruit o portocala..."
Valentin primeste doua felii data viitoare. La fel si Teddy, pentru ca s-a tinut de cuvant.

Cat despre aniversare, sunt curioasa ce-o sa va "nasca" mintea la 9 luni de "Folk, Frate!" in (atentie! reclama nemascata) Iron City, la initiativa clubului montan CTE Cocora, reprezentat prin persoana lui Calu', acel baiat frumos, brunet, cu ochi albastri care... stiti voi. :)

(Calu', sper ca nu mergi pe ideea: "dai dude, dau castane".)

Anonim spunea...

Multi ani inainte 'FolkFrate'-lui care creste si deja se tine bine pe picioare! Ne vedem 'pe carare'sau pe langa carare(acum depinde cat o sa bea fiecare) sa il sarbatorim cum se cuvine cu un vin fiert, cateva chitari si cu multa voie buna, asa cum stim noi sa facem in Iron City la 'FolkFrate!' incepand cu ora 21:13.

Pana atunci ne vedem miercuri si sper sa fie coada la avans ;)