sâmbătă, 23 noiembrie 2013

Cel mai nou membru FolkFrate!



Salut!

Sunt Haru, cel mai nou membru al echipei Folk Frate! Prea multe lucruri despre mine nu pot spune, deoarece am numai aproximativ două săptămâni de viață.

M-am născut în atelierul Curly Brothers Instruments, fabricat cu măiestrie din lemn de mesteacăn, adus direct din pădurea de argint a lui Eminescu.  Sunt mândru.

Am observat că nu semăn deloc cu "frații" mei. Nu vreau să mă laud, dar sunt mai înalt și mai frumos... hmm... cel mai frumos :)
Sunt unic.

Am ajuns în echipa FolkFrate! iar partenerul meu este o fată (ce-mi pot dori mai mult?!). Nici n-am prins bine viață și merg să văd Ardealul de 1 Decembrie. Și Elena spune că ar putea fi și zăpadă.
Sunt norocos.

Cat despre sunet, trebuie să veniți să mă ascultați. Am încă emoții, dar sunt pozitive și abia aștept să împărtășesc cu voi serile de miercuri.

Cu drag,
Haru.


Niciun comentariu: